Vi tar ett lugnt pass va?

Hade laddat hela dan för att orka ta mig ur soffan och bort till gymmet. Det där träningssuget som jag så stolt vaknade upp med i söndags har varit som bortblåst idag. Mitt gissning är att det eventuellt har nåt att göra med det faktum att jag spenderat över 24 timmar i skolan på 2,5 dygn. Det sätter sina spår. Hade det inte varit för att vi fuskat med träningen igår hade jag nog inte tagit mig dit idag, men tydligen har jag ett samvete även när det kommer till träning.

Väl framme på gymmet kom vi båda två fram till att vi var lite sega idag och enades om att köra ett lungt träningspass. Det gick sådär... eller inte alls. Gissar att det var den beryktade tävlingsinstinkten som vaknade till liv och är det träning så är det. Fick precis som Anna för mig att öka vikterna eller antalet rep på nästan alla övningar. Så trött i kroppen jag var när jag gick därifrån har jag inte varit nån gång tidigare. Det verkar helt enkelt som det där med att ta det lugnt fungerar lika bra på gymmet som på krogen, skillnaden är väl dock att resultatet blir lite annorlunda. Får se om det funkar lika bra nästa gång också eller om det bara var en tillfällighet.

- Lotta

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, jag har svaga minnen av att den där tävlingsinstinkten dykt upp förut nån gång.. Så tillfällighet, njaa? ;)

2008-10-14 @ 22:38:14
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0