Vem försökte vi lura egentligen?

Hur stor är chansen att två morgnontrötta människor ska få för sig att hänga på låset till gymmet kl 8 på morgonen? Tydligen inte alls stor. Nån gång sent igår kväll/natt bestämde vi oss (inte helt otippat) för att skippa det där med morgonträning och satsa på kvällen istället. Efter 5 timmars (mestadels) intensivt tentapluggande kan jag dock känna att det vore väldigt skönt om det där gympasset redan hade varit avklarat och jag bara kunde lägga mig i soffan med gott samvete. Istället sitter jag nu här och försöker samla inspiration och motivation, dock verkar inget av det infinna sig just nu. Tur det är några timmar kvar tills det är träningsdags.

- Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0