Verkar jag verkligen så naiv?

På gymmet igår råkade jag höra en konversation mellan två instruktörer. De försökte laga maskinen brevid den jag använde så det var ganska uppenbart för dem att jag hörde allt de sa. Den ena instruktören förklarade stolt för den andra att han ätit tre omgångar av det där (exakt så kallade han det faktiskt) och nu hade han gått upp 6 kg på tre veckor. Eftersom killen i sig inte var särskilt stor (numera vägde han tydligen strax över 70 kg) så var det knappast fett han gått upp gissar jag, det brukar ju heller inte va särskilt vanligt att man skryter om det. Killen ifråga skojade också lite om att en annan kille trodde det var för att han slutat med spinningen, så att det var nåt fuffens på gång blev ganska uppenbart. Vårt gym en officiell policy mot doping, så för att komma till min poäng, ser jag verkligen så naiv ut? Hur trodde han att jag skulle tolka det? Förväntade han sig verkilgen att jag skulle tro att "det där" var proteinpulver eller nåt liknande. Visst jag kan inte mycket om vare sig proteinpulver eller doping men det lilla jag kan säger mig att proteinpulver gör inte den skillnaden på så kort tid, så naiv är jag helt enkelt inte. Jag struntar egentligen fullständigt i vad han stoppar i sig och inte, men jag kan tycka att det ganska klumpigt att prata om det så vi vanliga dödliga som tränar där kan höra och förstå. Alla är ju uppenbarligen inte så naiva som de ser ut.

- Lotta


Kommentarer
Postat av: Patrik

Det kanske var grädde!!! (men steroider låter rimligare)

2008-10-27 @ 17:33:30
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hiskeligt massa grädde i så fall.

2008-10-27 @ 20:50:36
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0