Allt är inte av godo.

Då jag inte har i närheten lika mycket att skryta med som Anna idag får jag väl istället dela med mig av min lite mindre trevliga upplevelse på gymmet idag. (Jag har trots allt varit där och köpt mig ett träningskort och tagit mig igenom ett helt träningspass, så jag är lite duktig jag med.) En vän sa en gång i tiden att gymmet är ett trevligt ställe för det finns alltid så mycket fint att titta på där. Till viss del har hon säkert rätt, men idag har jag lärt mig att allt man ser på gymmet inte är av godo. Stod och värmde upp på en trampmaskin lite halvt om halvt i min egen värld när jag kastade en blick ut över gymmet. Till min stora fasa fastnade min blick på en man i 50-årsåldern som gick mellan två maskiner. I det stora hela var det absolut inget fel på mannen han såg ut ungefär som vem som helst på gymmet klädd i en t-shirt och ett par shorts. Det fanns dock en stor skillnad... hans shorts var aningen tighta och hade hakat upp sig runt familjejuvelerna och framhävde dem. Inte bara sådär lite diskret så man kan ana dem utan alla delar var tydligt definierade.Om ni nu undrar varför jag tittade en främmande man i skrevet var det snarare så att det var så uppenbart att det inte gick att missa, tro mig jag önskade att jag hade. Glömde jag säga att shortsen var babyblå?

- Lotta


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du är nog lite desperat Lotta om du jagar 50 taggare på gymmet!!

2008-10-08 @ 08:28:16
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tro mig jag kommer aldrig jaga 50 taggare efter det där... Är skadad för livet!

2008-10-08 @ 10:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0