Som ett brev på posten.

Det har varit ganska tyst på bloggen nu ett tag och det har sina orsaker. Jag har i och för sig inte varit i stan på ett par dagar så jag har inte kunnat träna av den anledningen. Hade jag varit kvar så hade det inte hjälpt. Då jag tydligen är väldigt bra på att börja träna har jag upptäckt ett visst fenomen. Efter några veckors träning, lite lagom tills jag börjar komma in i det ordentligt, så bryter alltid en förkylning eller något liknande ut. Bara att snällt stanna hemma och hoppas att träningssuget överlever sjukdomen. Den här gången har jag försökt hindra förkylningen från att bryta ut ordentligt för det har jag verkligen inte tid med. Efter några dagars vitaminhamstrande börjar jag faktiskt friskna till ordentligt så nu är jag snart fit for fight igen.

- Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0