Provträningen enligt Anna.

Eftersom vi inte riktigt lagt upp nån plan för det här med bloggandet, och jag inte kan sova, så smygbloggar jag lite om gårdagen.

Igår tog vi alltså tag i våra liv (igen) och provtränade med instruktör. Vi var, inte helt otippat, fantastiskt duktiga och konstaterade glatt att vi inte tappat all muskelmassa sen sist utan faktiskt kunde köra på ganska bra. Vad som imponerade mig mest var nog dock att jag fortfarande känner mig svårt motiverad för det här med träning, vilket jag nog aldrig riktigt känt förrän vårens omgång.
Den här gången valde vi även ett aningen mer etablerat gym, så vi kanske slipper lappar om konkurs på dörren nästa gång vi kommer dit. Det kan eventuellt underlätta vår väg mot den ultimata snyggheten (vi beräknar vara där om en månad eller två).

Idag anar jag en viss träningsvärk i axelområdet, vilket med andra ord betyder att jag inte kommer kunna lyfta en penna utan att dö imorrn. Nu är det dags för (nyttig) frukost. Toodles!
- Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0