Nyttighet och träning går hand i hand... eller?

Jag brukar tillhöra de där som menar att jag automatiskt äter bättre när jag tränar eftersom suget på onyttigheter försvinner. Den här gången tror jag inte min kropp riktigt förstått vad som händer, eller så tror den nog att den snart ska få återgå till att göra ingenting igen. Den har i alla fall inte förstått att det är dags att sluta vara sugen på onyttigheter. Sen träningen i torsdags har jag lyckats äta två stora hamburgare med tillhörande pommes. Inte nog med det utan det ska även läggas till alkoholen som slank ner både i torsdags och igår. Ikväll blir det som tur är en lugn kväll hemma i soffan med dansVM  och  fotbollskval på tv. Varför röra sig när man kan titta på andra som svettas.  Är dock sjukt sugen på chips och cola, jag som nästan aldrig dricker läsk. Jag skyller på träningen helt enkelt och känner mig just nu ganska nöjd över att ha långt till affären för så stor är inte frestelsen... ännu.

- Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0