Ny dag, nytt liv?

Nåt konstigt hände med min kropp över natten tror jag. Eller så tog den helt enkelt illa upp av det jag skrev igår. I morse vaknade jag med en konstig och inte helt given känsla i kroppen. När jag hade känt efter ett litet tag till insåg jag att det var ett sug efter att gå och träna. På morgonen!?! Jag är ju känd för att eventuellt vara den segaste människan i hela världen de typ tre första timmarna efter att jag öppnat ögonen. Hade till och med en chef som en gång sa till mig att det inte räcker med att bara ta sig till jobbet på morgonen, man måste faktiskt vakna också.

Dock blev det ingen morgonträning för grupparbetet i skolan kallade. Vilket jag borde sitta och skriva på just nu också, men men. Får väl se om det blir träning senare idag kanske, annars är det morgondagen som gäller. Då är träningsvärken i lår och triceps förhoppningsvis helt borta också.

- Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0