Några timmar senare än beräknat bara.

Det blev ingen morgonträning för oss idag. Strax efter 7 imorse kom vi på att det nog inte var en så bra idé ändå. Anna måste ju trots allt orka med jobbet efteråt. Runt lunch led jag dock stor brist på ursäkter till att slippa tentaplugga, så i brist på bättre sådana tog jag mig på helt egen hand iväg till gymmet. Så träning blev det trots allt, bara några timmar senare än planerat.

Jag måste också skryta lite. Jag har en maskin på mitt program som jag fullkomligt hatar för den är jobbig och jag är så svag i de musklerna. Den har kännts precis lika jobbig varje gång och jag överlever knappt mina repetitioner. Idag har jag höjt vikten på den, om än bara en liten höjning men ändå en höjning! Jag är grymt stolt över mig själv. Däremot saknade jag nån som skrek på mig vid axelmaskinen.  

Den här gången kom jag även ihåg att stretcha efteråt så förhoppningsvis dör jag inte imorgon.


- Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0