Lördagsbekännelse.

Ja, då det var alltså dags för ännu en bekännelse.. Jag har inte tränat sen i tisdags. Och inte tänker jag träna idag heller.
Precis som Lotta skrev så har vi haft lite svårt med schemapusslandet. Det har till och med varit så illa att jag faktiskt övervägde att träna utan min kära vapendragare, på morgonen, innan jobbet. Som tur var sket sig den planen lite på grund av att gymmet faktiskt inte ens hade öppet så jag skulle hinna. Ibland har man flyt (eller galna arbetstider).

Hursom. Planen är väl att ta tag i våra liv igen imorgon, då vi eventuellt faktiskt är lika lediga båda två. Då också med storslagna planer på framstegsdokumentering.
Den som lever får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0