Jag höll mitt löfte...

..och körde ännu hårdare idag, bara för att jag inte gick dit igår. Höjde vikten på flera övningar, och resten ska fan höjas nästa gång. Är ungefär så trött att jag nätt och jämt orkar röra fingrarna fram och tillbaka på tangentbordet, men vad gör man inte för bloggen?

Även idag befann det sig en herre med intressant klädval på gymmet (vart har vi hamnat egentligen..?), dock inte lika skräckinjagande som Björnfällen eller mr Minishorts, utan detta var mer fascinerande än skrämmande... Mannen tränade iförd t-shirt, lite halvtajta knälånga jeansshorts och badtofflor. Till detta bar han även Intersport-strumpor, uppdragna halvvägs till knäna. Mycket vackert.

Nu blir det nog till att däcka i soffan, och drömma om den där chokladen Lotta envisades med att prata om.

- Anna

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag erbjöd faktiskt att du fick komma till mig och äta upp den, men det dög ju inte... Om det är till nån tröst har jag inte heller ätit av den.

2008-10-14 @ 22:28:06
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0