Hej, jag heter Anna..

..Och jag är en dålig, dålig människa.
En dålig människa med trasigt knä, noll energi och panikhunger. (Nej, det blev ingen träning, och ja jag tänker använda alla ursäkter jag kan).

Det visade sig nämligen, helt otippat, att tio timmars arbete inte var den ultimata uppvärmningen för ett gympass. Framförallt inte i kombination med det faktum att ingen som helst föda intagits de senaste 8 timmarna.. Biig no no. Det blev en vinglig cykelfärd hem (nästan lika vinglig som mannen som stod på alla fyra mitt i vägen, men det är ju en helt annan historia).

Hur som helst. Det kanske helt enkelt är bättre att satsa på det där med att hänga på låset imorrn bitti, jag lär ju ändå somna tidigt ikväll...
- Anna

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ursäkter, ursäkter....du kan väl PLANERA så blir det inte så här..:-p

2008-10-30 @ 09:34:04
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Håll käften!

2008-10-31 @ 10:21:32
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0