Farorna med träning.

Ja, då var alltså helgen slut, och jag har redan hunnit inse nackdelen med att det börjat tränas igen. Kände mig så himla duktig där i fredags efter träningspasset att jag med gott samvete unnade mig en fika. Som följdes upp med trerätters på Jensen's. Lördagen bjöd på choklad, alkohol i måttliga (?) mängder och fyllemat ( x2, jag är en dålig människa). Sedan kom söndagen, med tacobuffé, långfika och sen en fika till. Allt med himla gott samvete, jag har ju trots allt börjat träna igen...

Nu är det alltså måndag igen, och jag har sedan träningsstarten gått upp 1,5kg. Och det är knappast muskler.

- Anna

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fett najs, 1,5 muskler på ett pass!!! ge mig era metoder....jag bara måste ha dom..Bra att ni har kommit igång igen iaf, är sjukt avvis!

2008-10-06 @ 10:22:39
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0