Dilemma.

Förra veckan var något av en katastrof ur träningssynpunkt. Ena halvan av vår träningsduo var ju där flera gånger, men den andra (jag nämner inga namn!) var inte fullt lika duktigt.. Nu har ju dock bättring utlovats, och i ett svagt ögonblick gick jag med på att träna imorgon igen.

Då återstår bara det stora dilemmat; Ska jag träna före eller efter mitt tiotimmarspass på jobbet? Det vill säga, ska jag gå upp några timmar tidigare och hänga på låset när gymmet öppnar, eller ska jag sova lite längre, jobba mördarpasset och sen släpa mig till gymmet vid 20.30?

Eftersom jag känner mig själv  (och mitt jobb) lär jag vara rätt slut efter arbetsdagen, så det lutar åt morgon-alternativet. Även om jag är ganska säker på att jag kommer ångra mig djupt när väckarklockan väl ringer... Nån sån där morgonpigg människa man hört talas om kanske har nåt tips? Snälla?
- Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0