Byggarna invaderade stan.

Det här med att precis börjat träna igen känns efter den här helgen lite fånigt. Inte så att motivationen på något sätt har försvunnit utan snarare motsatsen. Däremot har jag  haft en kompis på besök i helgen och hon tränar i snitt 5 dagar i veckan och umgås med body builders till vardags. Förutom berömmet jag fick för att ha börjat träna igen skrattade hon lite gulligt åt mig när jag ojade mig om min träningsvärk, som faktiskt inte blev så farlig som jag befarade.

I helgen var det alltså body buildar SM i stan och hela stan invaderades av muskulösa människor. Efter att ha träffat ett par av dem under helgens gång har jag insett hur galet otränad jag egentligen är. Inte för att har på något sätt har några planer på att bli byggare (skulle aldrig komma på fråga), men att se lite vältränad ut skulle ju inte skada.

Man skulle kunna tänka sig att den helg med en massa träningsmänniskor skulle gå i nyttighetens tecken men precis som Annas helg har den varit fylld av fikor, godis, restaurangbesök, alkohol och annat mindre nyttigt. Det är tur vi ska skaffa träningskort imorgon, så vi kan fortsätta vårt nya liv på riktigt och träna bort alla extakilon som helgen har bidragit med.

- Lotta


Kommentarer
Postat av: Patrik

Alltså, jag har massa ideer om hur ni ska dra läsare till er blogg. Ni har ju en träningssida, alltså borde ni lägga ut bilder på typ framgångar, före och efter bilder på era musklar och era magar. Måste jag påminna er om att naket säljer som FAN...Vidare borde ni lägga ut vissa mått typ och återkomma till dom ´någon gång i månaden så man kan följa era framgångar. Typ biceps, midja osv....have fun girls!!

2008-10-07 @ 07:56:56
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Patrik

Å varför länkar ni inte till vår blogg härifrån????? arg är jag!!

2008-10-07 @ 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0