Vem försöker säga mig något?

Efter att ha legat och halvsovit i soffan halva eftermiddagen (hade tänkt plugga, men somnade t ydligen) börjar jag så sakteliga vakna till liv igen, i alla fall så pass mycket att jag orkade slösurfa lite. Efter att ha klickat på diverse länkar här och där hamnade jag slutligen på topphälsas hemsida. Där ramlar jag lite ironikst över artikelt som heter "Blossoms 5 kom upp ur soffan-tips!". Tips nr 1: Sätt dig inte i soffan. Det var ju uppenbarligen redan försent för min del. 2: Boka in tid för träningen och håll den. Hmm... mitt schema har just nu inga inbokade träningspass framöver. 3: Bli mentalt förberedd.  Det är jag ganska bra på faktiskt när det väl är träningsdags (tycker jag själv i alla fall). Just nu halvligger jag dock i soffan med en filt över mig, inte helt optimalt kanske. 4: Låt inte känslorna styra. Tydligen får jag  inte använda min uppenbara seghet som ursäkt längre. 5: Ät regelbundet. Idag har jag faktiskt ätit väldigt duktigt måste jag erkänna, kanske inte helt supernyttigt men jag har ätit i alla fall. Frågan är vad jag ska dra för slutsats av allt detta  nu, att jag är en soffpotatis eller att jag ska pallra mig upp ur soffan och ta mig till gymmet? Den som lever får se gissar jag. 

- Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0