Tajming.

Den första lediga dagen på ett bra tag.. Så hur spenderar man den? Tydligen med att ligga däckad i soffan med halsont, huvudvärk och allmänt snorande.
Inser att jag faktiskt saknar gymmet, nästan så mycket att jag faktiskt skulle kunna tänka mig den där hat-axelmaskinen. Men när dagens stora ansträngning var att lyckas slänga i lite tvätt i maskinen och sen vingla tillbaka till soffan, så är nog inte det nåt att fundera på egentligen.. Jag får helt enkelt roa mig med att lusläsa den där fitnesstidningen och drömma mig bort till Beach 2009 eller nåt.
- Anna

Kommentarer
Postat av: Patrik

Men alltså. ni har ju inte tränat mer än 4-5 pass sen ni startade med den här bloggen??? Nu ska jag börja träna, få se vem som kommer iväg mest och vem som är bäst på att hitta på ursäkter:-)

2008-11-03 @ 16:33:48
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag lär ju lätt vinna ursäktstävlingen iallafall!

2008-11-03 @ 17:12:43
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0