Nån form av bättring utlovas.

Av kanske lite förklarliga skäl har det inte blivit någon träning för mig än den här veckan. I måndags var jag bortrest, igår hade jag tankarna helt på annat håll än där de borde ha varit (jag kämpade hela dan med att få ihop två sidor på min hemtenta, ingen produktiv dag direkt) och idag insåg jag när klockan var 14 att det enda jag hade ätit på de 8 timmar jag varit vaken var en drickyoghurt och en stor kanelbulle. Nu ytterligare tre timmar senare har jag fått i mig en microlasagne samt några godisbilar, så nån träning lär det inte bli i dag heller. Imorgon är jag dock "ledig" hela dagen (jag har ju tydligen fått galet mycket att fixa med nu) så någon form av träning är tänkt att hinnas med. Förhoppningsvis ska jag då också ha fått i mig aningen mer mat så jag inte svimmar på passet.

- Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0