Jag har i alla fall skor.

Att folk som tränar på vårt gym går lite underligt klädda ibland har nog ingen av er missat vid det här laget. Förutom alldelses för små och avslöjande kläder har jag upptäckt ett annat fenomen, vad folk har på fötterna. Jag vet att vi har berört ämnet innan genom diverse badtofflor och foppatofflor. De sistnämnda återfanns även under dagens besök. Säga vad man vill om vilka skor folk tränar i, de har i alla fall någonting på fötterna! Idag såg jag två personer helt obereoende av varandra som tränade helt utan skor. Båda två satt i benpressmaskinerna samtidigt som mig med sina strumpbeklädda fötter på plattan. Det kanske bara är jag men jag tycker att det känns lite ofräscht. Kan också meddela att när en utav dem gick ifrån maskinen lämnade han efter sig två väldigt "fina" fotavtryck. Eventuellt gällde det för den andra också  men när hon gick hade jag redan gått vidare. Även om man bortser från det hygieniska i det hela så vad hände med att stå rätt, stabilt och med bra stöd när man lyfter vikter?

Jag kan också konstatera att gå till gymmet vid 18:30 en måndag är kanske inte att rekomendera. Saknar nästan vårt gamla gym lite.

- Lotta

Kommentarer
Postat av: Conny

Det låter lite ofräscht faktiskt :p

2008-11-06 @ 07:39:25
URL: http://connysord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0