Dags att skaffa nya komplex?

Nån form av träning utlovades idag och nån form av träning blev det, närmare bestämt en lång rask promenad. Då min aptit och min hunger tydligen glömde bort och infinna sig idag så kännes ett pass på gymet inte som en bra idé.

Jag har också gjort ett test på hur gammalt mitt hjärta är (lika gammalt som jag tydligen) och jag har gjort ett test för att se om jag är löper risk för typ2 diabetes (den var låg) så livet känns rätt bra ändå. Dock skulle ett minskande av mitt midjemått avsevärt minska min redan lilla risk för diabetes så tydligen är jag inte tillräckligt smal för mitt eget bästa. Funderar på om det här betyder att jag borde skaffa mig komplex över min mage eller inte. Tror jag väljer inte, känns inte som det än så överdrivet stor att jag borde oroa mig. Shit vad jag känner mig vuxen nu.

- Lotta

Kommentarer
Postat av: Patrik

Själv har jag smulor i handskfacket!! Anna vet vad jag menar...

2008-11-17 @ 23:35:13
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0