A small step...

Jag känner att jag har varit ganska frånvarande här den senaste tiden, vilket dock har sin förklaring. Förklaringen är helt enkelt att jag åkte på en sån där riktig killförkylning och har legat halvt döende (läs: vinglat runt på jobbet samt sovit) ett tag.

Nu börjar jag däremot krya på mig (peppar peppar) och räknar med att snart vara tillbaka på gymmet (vilket jag faktiskt tillåmed saknar nu!). Det är nästan så att jag funderar på ett litet minipass med armhävningar och situps och grejer på vardagsrumsgolvet.. Sen inser jag dock att klockan nästan är 23, jag borde sova och att jag troligtvis kommer drabbas av akut andnöd på grund av nästäppa och hostattacker, så jag lägger nog ner de planerna. Jag gjorde dock stora framsteg imorse då jag faktiskt cyklade till jobbet igen efter en veckas ofrivilligt sponsrande av lokaltrafiken. Det tog bara ungefär dubbelt så lång tid som vanligt, samt att jag var helt slut halvvägs.

 Såå.. Beach tvåtusen...elva (?) here I come!

- Anna

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag hejjar på dig, men tar inte den här bloggen slut snart när Lotta sviker??

2008-11-12 @ 09:59:15
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du är så hjärtligt välkommen tillbaka till gymmet. Jag saknar dig där!



Patrik jag lär förhoppninsvis kunna fortsätta träna sen med (skidåkning räknas väl?)så bloggen ska nog överleva förhoppningsvis.

2008-11-12 @ 15:29:55
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0