En dj vore kanske inte helt fel.

Eftersom jag har fått höra från flera olika håll att det är lite svårt att utläsa huruvida vi faktiskt kommer iväg till gymmet eller inte ska jag försöka vara lite tydligare i fortsättningen. Idag har jag tränat! Var lite orolig först när jag kom dit, det var jättemycket folk precis över allt. Det visade sig ganska snart att det var tävling i lokalerna brevid och att gymmet var nästan folktomt. Tror jag räkande till 6 personer när jag kom dit så det var en galen skillnad från mitt senaste pass när det mer eller mindre var kö till nästan alla maskiner hela tiden. Lördagar är helt klart att föredra.

Jag måste säga att musiksmaken de har på vårt gym är väldigt märklig. En annan gång när vi var där blandade de Basshunter med Metallica, nåt för alla smaker gissar jag. Idag lyckade jag höra Basshunters engelska låt (vad den nu än heter) två gånger under mitt träningspass. Resten av musiken bestod av upptempoversioner av lugna låtar och en och annan radiohit. Hade föredragit Metallica känner jag.

- Lotta

PS. Anna jag kan förövrigt meddela att "han" faktiskt inte hade någon tjock tröja på sig när han tränade, men fortfarande sandalerna. DS.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, tack för upplysningen.. Nu kan jag sluta ligga sömnlös om nätterna. ;D

2008-11-10 @ 11:54:09
URL: http://amatorerna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Precis min förhoppning.

2008-11-10 @ 22:21:24
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0